ДТЕК інформує

Компанія ДТЕК. Київські регіональні електромережі повідомляє про новий онлайн-канал інфрмування своїх клієнтів – група ДТЕК info КРЕМ у месенджері
Viber.

Команда ДТЕК створила його, щоб оперативно та у зручному форматі інформувати про аварії на електромережах, планові відключення та терміни відновлення електропостачання.

Своєчасне інформування про відключення та орієнтовний час відновлення електропостачання дозволятиме мешканцям багатоквартирних будинків заздалегідь підготуватися до планового відключення електроенергії та сприятиме мінімізації негативних настроїв серед населення.

Як відбуватиметься інформування учасників спільноти ДТЕК info КРЕМ:

  • Інформація про планові роботи з адресами, де будуть вимикати світло, з’являтиметься у месенджері
    один раз на добу вперед;
  • Інформація про аварійні відключення світла з’являтиметься у месенджері у разі факту виникнення
    відключення;
  • Канал не передбачає зворотного зв’язку від клієнта у чаті.

Як підключитись до сервісу ДТЕК info:

Попередній запис
СЕО до ДПТ в с.Пухівка (вул.Центральна, Набережна, Патріотична)
Наступний запис
Старт Молодіжної ради
Вам також може сподобатися
Меню