Про зміни в законодавстві щодо страхових виплат, які здійснює Пенсійний фонд України

З 1 січня 2023 року набула чинності оновлена редакція Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, відповідно до якої страхові виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснюватиме Пенсійний фонд України.

Відтепер Пенсійний фонд України виплачує:

  • допомогу по тимчасовій втраті працездатності ( “лікарняні”);
  • допомогу по вагітності і пологах (“декретні”);
  • допомогу на поховання застрахованим особам, в т. ч. потерпілим на виробництві;
  • одноразові та щомісячні страхові виплати потерпілим на виробництві, членам їх сімей.

Вже з 2 січня застраховані особи звертаються за консультацією до спеціалістів будь-якого сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.

Страхувальник для отримання фінансування, як і раніше, має подавати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами. Така заява з 01 січня 2023 року подається через відповідний інтерфейс в особистому електронному кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

В особистому кабінеті надається можливість формувати та відправляти заяви-розрахунки до Пенсійного фонду України, а також здійснювати їх перегляд та пошук згідно визначених роботодавцем критеріїв. При формуванні заяви використовується інформація з листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб. Додатково можуть додаватись коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів.

З метою дотримання вимог Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337 (далі – Порядок № 337), екстрені повідомлення від закладів охорони здоров’я та повідомлення від роботодавців Київської області про нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання на виробництві мають надаватись Головному управлінню Пенсійного фонду України у Київській області:

поштова адреса: вул. Терьохіна, буд. 8-А, м. Київ-80, 04080;

факс (04565) 6-54-76;

е-mail: gu@ko.pfu.gov.ua

З метою дотримання вимог абзацу 4 пункту 6 та абзацу 5 пункту 8 Порядку № 337 відповідні повідомлення на паперових носіях слід надавати в сервісні центри Головного управління.

Окремо надаємо інформацію про канали зв’язку з відділом профілактики та розслідування нещасних випадків управління контрольно-перевірочної роботи Головного управління:

тел. (067) 789-79-57, (099) 158-41-38;

e-mail: lsv@ko.pfu.gov.ua

Попередній запис
“Прихисток”. Прихисти своїх
Наступний запис
Активні програми Служби зайнятості – роботодавцям
Вам також може сподобатися
Меню